2009. február 3., kedd

Kakaós kalács


Az úúúúgy volt,hogy maradt tegnapról kókusztej,gondoltam hasznosítom. Kakaóscsigát készültem sütni. De úgy tűnik mostanában ilyen napokat élek,bepakolom a tészta hozzávalóit a gépbe aztán módosul az elképzelésem. Múltkor ugye a kenyérből lett hot-dog,most meg a csigából kalács. :D

Hozzávalók:
tészta: 2dl tej,1 dl kókusztej, 1 tojás, 50dkg liszt, csipet só, 10dkg cukor, 5dkg vaj, 3 dkg élesztő
töltelék: 2ek kakaópor,2ek cukor, annyi víz (pici) amennyivel krémessé lehet keverni

(kókusztej híján használhatunk 3 dl tejet)

Mindent a gépbe pakoltam (szokásos tészta program),mikor duplájára kelt átgyúrtam,kinyújtottam és megkentem a kakaóval. feltekertem,kelesztettem fél órát, sütöttem 40 percet 180 fokon.

1 megjegyzés:

Ebdette írta...

Szia!
Van a főzősömben kakaós-fonottkalács reci, majd ha lesz kedved, próbáld ki a kakaós töltelék afféle változatát! Nagyon fini :)