2009. március 5., csütörtök

Banános muffin


Régebben nagyon sokszor,szinte naponta sütöttem muffint. Aztán meguntuk,már nem nagyon fogyott.Egy darabig hanyagoltam.Most újra sikere van itthon. A mindmegettén találtam ezt a receptet és egyből nekifogtam. Ahogy tettem a tálba a hozzávalókat feltűnt,hogy a receptben sem olaj sem vaj nem szerepel.Ezen meglepődtem mert eddig úgy tudtam,hogy a muffin alapalkotóeleme. Úgyhogy gyorsan módosítottam a dolgon és hozzáöntöttem az olajat. Utólag már láttam,hogy így szinte ugyanaz mint a kefíres. Azért leíróm,hogy ez miként készült.
Hozzávalók: 1 bögre cukor, 2 tojás, 1/2 bögre olaj, 1 bögre tej, 2 bögre liszt, 2 ek kakaópor, 1 sütőpor,2 banán
A hozzávalókat összekevertem.A banánt villával szétnyomtam úgy,hogy kicsit darabos maradjon és hozzáadtam a tésztához. Formába kanalaztam,200 fokon,előmelegített sütőben 20 percig sütöttem.
(szóval a különbség az,hogy ez tejjel készült és a mértékegység így nem a kefírespohár hanem a bögre lett)

1 megjegyzés:

Lazac írta...

nyammi....