2009. március 8., vasárnap

Stefánia vagdalt


Egyszerű és gyors kaja. Amikor lusta vagyok gombócokat gyártani a fasírthoz akkor szoktam ezt készíteni.

Hozzávalók: 0,5kg darált hús, 1 zsemle, 1+3 tojás, 1 hagyma, zsemlemorzsa,só,bors,pirospaprika

A zsemlét beáztatom vízbe majd kicsavarom. A húsból,a zsemléből,1 tojásból, a lereszelt hagymából és a fűszerekből összegyúrom a fasírtot. Ha kell akkor egy kis zsemlemorzsával "sűrítek" még rajta. Közben 3 tojást keményre főzök. A massza felét kiolajozott formába simítom,erre rakom a tojásokat és a tetejére a hús másik felét. 200 fokon kb 1 órát sütöm.

2 megjegyzés:

Marika néni írta...

szoktam hasonlót, csak nem egyben sütöm meg a fasírtot, hanem pogácsákat formázok belőle, a közepébe ugyanígy kemény tojást teszek, prézliben meghempergetem és kisütóm...
strucctojásnak hívjuk...

linbori írta...

Emlékszem...olvastam az ételekben!