2009. január 19., hétfő

Búvártúrós

Régóta szemeztem ezzel a recepttel Margit2-nél,de vagy túró vagy kefír nem volt itthon,így mindig elmaradt. Most viszont minden egyben volt,kipróbáltam,picit átalakítottam.Nekünk ízlik...

Tésztájához:

  • 20dkg cukor
  • 1 tojás
  • 1,5dl olaj
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 35 dkg liszt
  • 2ek kakaó
  • 1 nagy doboz kefír
  • 1 cs sütőpor

A cukrot,tojást,olajat,vaníliás cukrot,kefírt kikevertem és kanalanként hozzáadtam a liszt-kakaó-sütőpor keverékét. Ezt vajazott-lisztezett tepsibe öntöttem. Én a sütő nagytepsijét használtam.

Tetejére túrókrémet kell kanalazni kis kupacokban. Ez:

  • 50dkg túró
  • 3 ek cukor
  • 2 tojás
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 12dkg olvasztott vaj
Előmelegített sütőben 30 percet sütöttem 200 fokon. Fiiiiiiiiiiiiiiiiinom.
( Nyugodtan lehet a túróba mazsolát tenni,eredetileg is szerepelt a receptben de én nem szeretem,így kihagytam)

0 megjegyzés: