2009. január 19., hétfő

Túrótorta

Ez a mai egy kísérlet volt. Arra voltam kíváncsi,hogy az olcsó,Lidlben kapható krémes túróból el lehet-e készíteni a túrótortát.Jelentem igen de elbírt volna még egy kis zselatint. Vagy igazi zselatin kellett volna. Én most csak dr Oetker zselatin fixet kaptam.Eddig ilyet sem használtam.lehet,hogy ez volt a ludas? (Ha valakinek van ezzel tapasztalata az a kommentekben ossza meg velem.Köszi)

Hozzávalók: 3 tojásból piskóta (én most ezt kihagytam mert imádom tészta nélkül ), 1cs tejszínhabpor, 1,5 dl tej, o,5kg túró, 1 cs. zselatin fix,1cs vaníliás cukor, 6og porcukor (mert a habpor már édesített),gyümölcs (most eperkonzerv), tortazselé

A tejszínhabport a tejjel habbá verjük. Hozzákeverjük a zselatint,a túrót és legvégül a cukrokat. A piskótát visszatesszük a kapcsos tortaformába és a túrós masszát ráöntjük.Pár órára hűtőbe tesszük. (ilyenkor még nagyon folyós!). Ha kicsit megdermedt akkor a tetejét gyümölccsel díszítjük és ráöntjük a tortazselét. Még egy napig pihentetjük a hűtőben mielőtt szeleteljük.

Jó étvágyat!

0 megjegyzés: