2009. január 19., hétfő

Pulykatorta

Ennek az ételnek már rengeteg variációjával találkoztam a neten. Ma a Zuramtól kérdeztem,hogy mit főzzek. Azt mondta mindegy csak ne valami unalomig ismert kaját mert semmihez nincs étvágya. Na erre dobtam össze a saját pulykatorta-variációmat. Nagyon jól sikerült,majdnem az egész el is fogyott.

Nem írok mennyiségeket mert felesleges. A pulykamell nagyjából fél kiló volt mert a gyerekek nálunk nem esznek ilyesmit vacsira.

Hozzávalók: pulykamellfilé,liszt,tojás,sajt,bacon szalonna,tejföl,só

A téglalap alakú (azt hiszem királyformának hívják) sütőformát kibéleltem bacon szalonnával. Erre fektettem a lisztbe,tojásba és reszelt sajtba "panírozott" hússzeleteket. A húsrétegek közt megkentem tejföllel.Tetejére újra bacont fektettem. Sütőben kb 4o percig sütöttem. Majonézes krumplisalátával tálaltam.

Jó étvágyat!

0 megjegyzés: