2009. január 19., hétfő

Mini túróskuglóf

Ebéd után elugrottunk a Lidlbe mert klassz szilikon sütőformák vannak elfogadható áron. Én tulajdonképpen olyan igazi,lyukasközepű kuglófformát szerettem volna.Na de az természetesen nem volt. De ha már egyszer eljutok a vásárlás gondolatáig akkor én nem bírom ki,hogy ne vegyek semmit. Volt édes kis minikuglóf forma,hát beruháztam arra. Ha meg már itt van akkor ki is kell próbálni. Benéztem Gesztenyéhez és találtam nekem tetsző receptet.(mint mindig). A recit másolom ide:

Hozzávalók: 10 dkg tehéntúró, 1 evőkanál porcukor, 26 dkg liszt, 2 csapott teáskanál sütőpor, késhegynyi szódabikarbóna, reszelt narancshéj, 1 tojás, 12 dkg cukor, 0,8 dl olaj,2 dl tej, 8 dkg meggylekvár (én áfonyát tettem bele), a tetejére porcukor ,darált mandula

Elkészítés: A túrót a porcukorral kikeverjük. Az elkevert tojást a cukorral, az olajjal és a tejjel összedolgozzuk, majd beleforgatjuk a sütőporral, a szódabikarbónával és a reszelt narancshéjjal elvegyített lisztet. Nyolc margarinnal kikent és darált mandulával megszórt mini kuglóf formába 1-1 púpozott teáskanál tésztát halmozunk. Túrókrémet és lekvárt kanalazunk rá, majd a maradék tésztával befedjük. Előmelegített sütőben 175 fokon 25-30 percig sütjük. Porcukorral meghintve tálaljuk.

Icipicit változtattam csak rajta: Én nem tettem bele szódabikarbónát és narancshéjat.A formát pedig darált dióval szórtam meg...Ja és nekem 6db-os a formám,így ennyi készült!

Jó étvágyat!

0 megjegyzés: