2009. január 19., hétfő

Töki pompos

Már rengeteg helyen találkoztam ezzel a nagyon egyszerű recepttel de eddig nem került kipróbálásra.Elsősorban vnjudit receptjét vettem alapul de nem is én lennék ha nem változtattam volna rajta. Tehát ahogy én készítettem:

2 dl tejet,2ek tejfölt, fél dl olajat, 5o dkg lisztet, kb 15 dkg főtt-tört burgonyát, 2kk sót, 1kk cukrot, 2,5dkg élesztőt a kenyérsütőbe pakoltam (ebben a sorrendben). 2o perc dagasztás,2o perc kelesztés és még kb 1o perc dagasztás után a programot megállítottam és a tésztát lisztezett lapra borítottam.Kinyújtottam és a nagy gáztepsibe tettem. Megszúrkáltam villával és 1o percig 2oo fokon sütöttem. Közben 1 nagy doboz tejfölt picit megsóztam és belenyomtam 4 gerezd fokhagymát. Az elősütött tésztára kentem a fokhagymás tejfölt, rádobáltam a csíkokra vágott bacont, a karikára szelt lilahagymát és vastagon megszórtam reszelt sajttal. Így sütöttem még 3o percet. Tetejét a végén meggrilleztem.

Nekünk nagyon ízlett.Jó étvágyat!

0 megjegyzés: