2009. január 19., hétfő

Muffintorta

Az ötletet az NLC sütis fórumán rágica adta. Ő tojás nélküli tortát akart csinálni.Nekem ilyen gondom nincs,így kicsit variáltam a dolgom. Illetve csak az alapötletet hagytam meg,hogy muffin kerül a tortába. Szóval...

Hozzávalók:

Alaptészta: 6 tojás,6 ek cukor, 1dl olaj, 6ek liszt,fél cs.sütőpor, 2ek kakaó.

A 6 tojás sárgáját kikeverjük a cukorral és hozzáadjuk az olajat. Majd a sütőporral,kakaóval elkevert lisztet.Végül a 6 tojás fehérjéből vert habot. Tortaformába tesszük és előmelegített sütőben megsütjük.

Muffin: A korábban közzétett recept szerint sütöttem cseresznyés muffinokat.

Krém: 2cs csokipuding (főzős),1 l tej, 6ek cukor, 25dkg Rama

A 2 csomag pudingot megfőzzük,hagyjuk kihűlni. Kikeverjük a margarinnal.

A kész tortát 2 lapra vágjuk.Rátesszük a muffinokat. A muffinok közti területet "feltöltjük" a krémmel. A tetejére ráborítjuk a másik piskótalapot.Kívülről csokival bevonjuk!(Én mikulást olvasztottam 2ek olajjal)

Fotó már csak a maradékról készült:

0 megjegyzés: